Hur beställer man delar på webshopen?
Välj rätt kategori i menyn, alternativt använd sökfältet. När du ser en produkt du vill köpa trycker du på "Lägg i varukorgen". När du är nöjd trycker du 'Varukorg' sedan 'Kassa'. Där väljer du om du vill ha ordern hemskickad eller hämta den hos oss i vår butik. Ange din information sedan betala tryggt i lugn och ro.
Om jag inte hittar det jag söker, hur gör jag då?
Vi har ett stort lager av begagnade reservdelar som inte finns utlagt på webshopen. Så om du inte hittar det du söker på sidan, kontakta oss så ska vi kolla om vi har produkten i alla fall.
Har ni garanti på era delar och fordon?
Fordon: 6 månaders full garanti, om det inträffade inte är självförvållat. Delar: Vi synar och besiktigar samtliga produkter innan de lagerförs eller säljs. Skulle det dock bli något missnöje eller en produkt skulle gå i sönder inom 14 dagar, så kontakta oss. Vi sätter alltid kunden i fokus!
Kan man besöka er?
Absolut! Under våra öppettider är du välkommen att titta förbi. Gå först in till receptionen, där får du klartecken att besöka området som sträcker sig upp mot 30.000 kvadratmeter, och innehar uppemot 4000 fordon i lager. Öppettider: Mån-tors 07.00-17.00, fre 07.00-14.00
Hur kontaktar man er?
Mail: osbymoppen@gmail.com Telefon: 0479-10044 Adress: Holma 1027, 28391 Osby
Köper ni in fordon?
Det beror på om det är lönt för vår del. Vänligen skicka flera tydliga bilder, registreringsnummer, miltal och eventuella fel/skador och framförallt ett prisförslag till osbymoppen@gmail.com
Gör ni service/reparation på fordon?
Ja, på de flesta mopeder och motorcyklar. Dock beror det på vad det är för typ och vad som ska åtgärdas. Kontakta oss via mail eller telefon så återkommer vi med svar så fort vi kan!
När kommer min faktura?
Om du valt att betala med Faktura via Svea Ekonomi så tar det cirka en vecka till fakturan kommer till er e-mail.
Jag vill göra en retur, hur går man tillväga?
Om varan är i samma skick som när den lämnade oss kan man enkelt göra en retur inom 14 dagar. Kontakta oss så skickar vi direkt en QR-kod på SMS eller e-mail. Denna QR-kod visar ni upp hos ert postombud, och på så sätt kan personalen skriva ut en returfraktsedel. Klistra fraktsedeln på paketet, lämna hos ombudet, klart!

Vi använder cookies för att göra sidan bra och enkel att använda.